Fietsje kopen??? (Re op mail van Marjolein Hermans)

>From: Marjolein Hermans <miher at nlr.nl>
>Ik heb vanmiddag voor het eerst van mijn leven even op een
ligfiets
>gezeten en ben al helemaal verkocht.

Nu de door jouw gewenste fiets nog....   :-)

>Mijn budget is niet al te groot, dus ik zat een beetje aan een
M5 Street
>Legal (v.a. f 1.495,-?) te denken. Is dit een goede keus voor
een niet
>te dure fiets? Of heeft iemand hier nog advies voor?

Jawel: koop tweedehands, maar zorg  er wel eerst  voor dat je
precies weet wat je wilt.

Wat je ook kunt doen is eerst een pakweg 5e hands ligfiets kopen.
Ik bedoel dus  een 'barrel' en het daar een tijdje mee te
proberen. Na verloop van tijd  heb je dan 'ligfiets-feeling' en
kom je bij je latere keus beslagener ten ijs. Je kunt dat beter
op details letten

Deze laatste methode heb ik ook gedaan. Het barrel verkoop je 6
mnd later weer voor 50,-- minder. Heb je voor 50,-- gouden
ervaring.

Groeten - Andre.