Re: Fietsje kopen??? (Re op mail van Marjolein Hermans)

Zeer goede tip. Alleen we dromen blijkbaar. Ik wacht nog op de eerste
reactie omdat ik zo een fiets zoek. Wat ik aangeboden heb gekregen,
niettegenstaande mijn vraag om een 'scharminkel' om ligfietsen gewoon
te worden zijn bijna nagelnieuwe fietsen die amper minder dan nieuwprijs
waren geprijsd... Heb jij soms nog zoiets staan???