Re: alleweder avonturen (met paard)

Rene schreef:

>Vandaag nog wat avonturen beleefd met de fiets. Bij De Meern (bij Utrecht)
>reed ik heel rustig (10 km/h) een kruising over. Aan de overkant van de weg
>reed net een koetsje met een paard er voor. Dat beest schrok blijkbaar zo
>van mijn ongewonen verschijning dat het pardoes viel! Ik schrok daar ook
>van en bleef wachten om te zien of ik moet helpen maar de koetsiers maanden
>mij vooral rustig door te rijden. Het valt me sowieso op dat paarden vaak
>opvallend schrikkerig reageren als ik op een ligfiets voorbij kom. Op deze
> [...]
letten.

Waar je vooral op moet letten is de reactie van de ruiter/amazone. Al deze
schrikt kun je er zeker van zijn dat het paard ook angstig reageerd. Probeer
hem/haar dus gerust te stellen. Vriendelijk groeten scheelt al veel.

En natuurlijk niet onverwacht (van achteren) aan komen zeilen. Maar uit je
verhaal heb ik begrepen dat jij dat niet gedaan hebt.

Groetjes Toni
--
Toni Cornelissen       |
AND Internet Solutions |  Prive: