Re: kuipzadels

michelm at pop.wxs.nl wrote:

> Hallo,
>
> Eind mei ga ik een lange tocht maken op een waterfiets. Deze
> vaarfiets (Seacycle) is uitgerust met kuipstoeltjes. Met een
> ligfietszitje lijkt het mij meer ontspannen trappen. Wie weet waar je
> deze zitjes los kunt kopen, het liefst ergens in de omgeving van Den
> Haag.
>
> Alvast bedankt,
>
> Michel

Michel,

Kemper in Den Haag heeft een groot assortiment ligfietsen. Zeer
waarschijnlijk kun je daar diverse zitjes bewonderen c.q. bestellen.
Piet Heinstraat 42, 2518CJ, Den Haag.

Afgelopen weekend was er in Rijswijk een ligfietsdag georganiseerd door
Kemper. Je kon er proefrijden met veel verschillende ligfietsen en met
je eigen ligfiets aan een ligfietswedstrijd meedoen.

Uitslagen wedstrijd: 1. Ymte Sybrandy 2. Allert Jacobs en John Poot
(tandem) 3. Edwin van Vugt.

Bas Breedveld.