Re: Bidons

Dieter schreef:

>Of je er dan nog bij kunt onder het rijden betwijfel ik...

Achter je stoeltje is de ideale plaats om de spullen die je tijdens het
fietsen nodig hebt te bewaren. Ik heb daar ook mijn bidons zitten. Gaat
perfect!

Op mijn flevo-bike heb ik ook een klem gemaakt zodat ik mijn kaarten tussen
het frame en het stoeltje kan klemmen. Zo iets wil ik ook op mijn hurrican
maken. Ik heb alleen hier nog geen goed ontwerp voor. Heeft iemand van de
lijst een goed idee?

De bidon in de toptas meenemen bevalt mij niet zo goed. Ik krijg hem er wel
uit maar om hem dan tijdens het rijden terug te stoppen lukt mij niet. Ik
kan hem wel mij mijn vriend in z'n tas stoppen en hij bij mij. Voor solo
tochten heb plaats ik ze toch op het stoeltje.

Groetjes Toni
--
Toni Cornelissen       |
AND Internet Solutions |  Prive: