Re: kuipzadels

> Michel,
>
> Kemper in Den Haag heeft een groot assortiment ligfietsen. Zeer
> waarschijnlijk kun je daar diverse zitjes bewonderen c.q. bestellen.
> Piet Heinstraat 42, 2518CJ, Den Haag.
>
> Afgelopen weekend was er in Rijswijk een ligfietsdag georganiseerd door
> Kemper. Je kon er proefrijden met veel verschillende ligfietsen en met
> je eigen ligfiets aan een ligfietswedstrijd meedoen.
>
> Uitslagen wedstrijd: 1. Ymte Sybrandy 2. Allert Jacobs en John Poot
> (tandem) 3. Edwin van Vugt.
>
> Bas Breedveld.

Hallo Bas en alle andere lezers van deze nieuwbrieven,

Vandaag ben ik toevalling bij Kemper langsgeweest. Hij heeft een
redelijk grote sortering kuipstoeltjes. Mijn enige probleem is de
kosten hiervan. De waterfiets heb ik te leen tot en met begin juni.
Twee kuipstoeltjes komen mij op ruim f. 300,- gulden. Daarna zijn ze
voor mij overbodig. Weet iemand een goedkopere oplossing?
Zelf te maken?
Tweedehands?
Te leen?

Ik ben benieuw naar jullie tips