Re: ligfietsen en paarden

Hey hey,

Zoiets heb ik een paar dagen geleden ook gehad. Ik had mijn ligfiets pas
een dag en reed in Hilvarenbeek langs een weiland. In dat weiland
stonden een paar paarden die zich bezighileden met grazen of wat
rondhuppelen... Nu gebeurde het dat toen ik langskwam met een redelijk
lage snelheid, een van de paarden mij heel erg verbaasd aan bleef
kijken. en dat bleef doen terwijl het van mijn wegrenden, daarbij tegen
een ander paard opbotste waardoor weer een reprimande van het ander
paard volgde op het ene paard. Ik krijg zo het idee dat ik dit soort
dingen wel meer zal zien gebeuren, niet alleen met dieren....

Groetjes,

Rohan