Aluminium Jester (Nieuws van Challenge)

Ligfietsers,

Het volgende nieuws is toegevoegd op de site van Challenge:

Aluminium Jester
Callenge wil, bij voldoende belangstelling, volgend jaar (1999) de Jester
in productie
brengen. Er zijn nog geen details bekend. De prijs zal afhangen van de
belangstelling,
reken op minimaal fl. 4000,-.

Belangstellende kunnen zich schriftelijk of per fax (dus niet telefonisch)
aanmelden.

 Challenge b.v.
 Anklaarseweg 35-37
 7316 MB Apeldoorn
 Fax: (+31)(0)55-521 31 73

p.s. Wordt het op prijs gesteld dat ik ook de toekomstige nieuwsberichten
van Challenge op deze lijst zet?
Reacties op deze vraag hoeven niet naar deze lijst. Ik zal een samenvatting
van de reacties die ik naar mijn i-meel adres gestuurd krijg naar deze
lijst posten.

Groetjes Toni
--
Toni Cornelissen       |