Verkeersles

Er is vast wel iemand die mij even kan bijspijkeren met betrekking
tot verkeersborden. Het zit zo, ik reed vanmorgen op een fietspad wat
aangegeven wordt met een rechthoekig blauw bord met in het wit
'FIETSPAD' erop geschreven. Eerder stond hier altijd een wit bord met
dezelfde tekst in het zwart erop. Ik krijg op dit toch al smalle
fietspad een tegenligger op een snorbrommer en ik begin deze van het
fietspad af te mopperen waarop ik de reactie krijg dat een
snorbrommer daar echt wel mag rijden. Heb ik iets gemist? Ik was tot
nu toe in de veronderstelling dat snorbrommers niet op een
dergelijk fietspad mogen rijden.... Wie verfrist mijn kennis van de
verkeersregels?

Chris Teuben.

Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]