Re: Noordhollandse Flevobiker gezocht

Jeroen schreef:
> [...]
[ Tips waarmee ik het eens ben verwijderd ]

>- De vriendin gebruikte overigens een truuk: Ze ging de eerste meters een
>beetje met haar rug uit het zitje om kleine eventwichtscorrecties te kunnen
>maken. Eenmaal op snelheid kun je dan relaxed achterover.

Dit vind ik vreemd, het heeft bij mij een half jaar geduurd voordat ik mijn
rug uit het stoeltje durfde te halen. Volgens mij heb je minder controle
over een flevo bike als je uit het stoeltje komt.

Andere tips:
- Ga ontspannen op je fiets liggen.
- Houd je handvaten niet krampachtig vast. Als je toch je stuurtje wilt
vasthouden leg je handen dan plat op de handvaten.
- Een kennis van mij reed in eerste instantie stukken makkelijker met een
halve liter jenever. Theorie: Je moet nieuwe reflexen aanleren. Met veel
alcahol ben je je oude reflexen al kwijt.

Is er een faq voor deze lijst? Ik kan me herinneren dat deze vraag eerde
gesteld is.

Groetjes Toni
--
Toni Cornelissen       |