Re: Verkeersles

At 09:25 8-4-98 +0100, you wrote:
>Er is vast wel iemand die mij even kan bijspijkeren met betrekking
>tot verkeersborden. Het zit zo, ik reed vanmorgen op een fietspad wat
>aangegeven wordt met een rechthoekig blauw bord met in het wit
>'FIETSPAD' erop geschreven. Eerder stond hier altijd een wit bord met
>dezelfde tekst in het zwart erop. Ik krijg op dit toch al smalle
>fietspad een tegenligger op een snorbrommer en ik begin deze van het
>fietspad af te mopperen waarop ik de reactie krijg dat een
>snorbrommer daar echt wel mag rijden. Heb ik iets gemist? Ik was tot
> [...]
Op dit soort fietspaden, de onverplichte fietspaden, is het niet toegestaan
om op een brommer of snorfiets te rijden met ingeschakelde motor. Op
tegenwoordige brommers en snorfietsen kun je helemaal niet meer met
uitgeschakelde motor meer rijden, dus is het niet toegestaan om er te rijden.

Pytrik Heideman