Re: Aluminium Jester (Nieuws van Challenge)

>Ligfietsers,
>
>Het volgende nieuws is toegevoegd op de site van Challenge:
>
>Aluminium Jester

>Callenge wil, bij voldoende belangstelling, volgend jaar (1999) de >Jester in productie brengen. Er zijn nog geen details bekend. De >prijs zal afhangen van de belangstelling, reken op minimaal
>fl.4000,-.

Heel leuk hoor, een nieuw type ligfiets, maar als ik me als belangstellend op zou willen geven heb ik toch wat meer informatie nodig dan alleen een prijskaartje van minimaal fl 4000. Dus mensen van Challenge, zet de schets maar op het internet en geef wat
 meer informatie!

Groeten, Arjan