Re: Aluminium Jester (Nieuws van Challenge)

Arjan schreef:

>Heel leuk hoor, een nieuw type ligfiets, maar als ik me als belangstellend
op zou willen geven heb ik toch wat meer informatie nodig dan alleen een
prijskaartje van minimaal fl 4000. Dus mensen van Challenge, zet de schets
maar op het internet en geef wat meer informatie!

Op persoonlijke titel:
Sorry, meer informatie heb ik niet van Paul Voerman gekregen. Van wat ik
zelf van deze fiets weet: De Jester wordt de low-racer van Challenge. Proto
types van deze fiets zijn te zien geweest op beurzen en een aantal
wedstrijden.

Ik zal proberen een schets van de Jester te krijgen zodat ik hem op het
internet kan zetten.

Groetjes Toni

--
Toni Cornelissen       |