Carbon-frame

Al enige tijd loop ik met de plannen rond om een ligfiets van carbon of
iets dergelijks te maken. Zodoende kan ik een lichte fiets maken die
bovendien met eenvoudige gereedschappen (lassen niet nodig) uitgevoerd kan
worden. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze werkmethode en weten
wat de mogelijkheden / onmogelijkheden zijn van het materiaal.
Enige tijd geleden kwamen eenzijdig opgehangen wielen in de belangstelling.
Hoe zijn de ervaringen hiermee? Zijn ze aan te bevelen of blijft ophangen
in een vork toch het meest efficient en practisch?

Henk Middelkoop