Re: Aluminium Jester (Nieuws van Challenge)

Marcel Wijkstra wrote:

> Ik heb hier nog een GIFje (van de Challenge Jester) liggen. Binaries over de lijst > zijn "not done",
> dus ik mail 'm alleen naar Toni en Arjan.

Let ook op de 'opengespleten' achtervork, zie je ook niet elke dag. Ze
hebben de hoofdbuis gewoon een stuk ingezaagd en uiteen gebogen, en zie
daar: een achtervork. Ik geef het nu natuurlijk veel te simpel weer,
maar het resultaat is erg mooi.

Danny, die de Jester bijna net zo mooi vindt als z'n eigen lage racer
;-), Siepman