Dank jullie

Hoi Medeploeteraars,

Hartstikke leuk om zoveel reakties te krijgen op mijn verzoek  over
Flevoracerlessen. We gaan in ieder geval gebruik maken van het aanbod
om dit weekend te gaan stunten. Ik denk dat we alle tips op een kaart
om de nek gaan hangen, walkman op met de Direstrates and so on, and
so on.

Ik ben ook blij met de reaktie van Lassie op mijn tips enige tijd
geleden, ik ga er voor om een foto te kunnen maken van een bouvier
ofzo achter op een BOB trailer.

Prettige Paasdagen, en niet teveel eieren eten, want dat zorgt op een
ligger alleen maar voor tegengas,

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......