Re: fietscomputer

>Ook zou ik er graag een fietscomputer op monteren. nu wil ik graag de
fietscomputer van mijn nu zeer overbodige racefiets slopen. Maar
jammergenoeg is de enige mogelijkheid voor mij om hem op het frame te
bevestigen, waar alleen een dwars plaatje het frame uit steekt met een
gaatje erin. Hoe kan ik nu op een makkelijke manier mijn computer er op
zetten? Let wel, ik ben geen lasser....(arme ik).

Stukje rond kunsttof (teflon) met een diameter gelijk aan die van het stuur van een bukfiets voldoet doet de bevestiging van een computer. (goed bewerkbaar).

Geert Bruijnes

bruijnes at doge.nl