Re: Zizile Project

Niels Hatzmann schrieb:
> Hoi,
>
> Vandaag op de site van Sweel een leuke link naar Italie tegengekomen. Daar
> zijn mensen ook bezig met ligfietsen, en wel met hele mooie:
> http://194.184.27.63/zizile_en/home.html
> Het is een site in het engels, over een fiets met een bijzonder buizenframe
> en veel leuke foto's. Graag zou ik willen weten of er meer bekend is over
> deze fiets - is er bijvoorbeeld iemand in Nederland die erop rijdt?
>
> Groet van Niels Hatzmann
Hoi.
De Zizile oogt mooi, inderdaad. Ik ben al een jaar geleden met de Zizile-bouwers
in kontakt gekomen. Ze reageren erg traag, en waren vooral geinteresserd in wie
een optie op hun ligfiets wilde nemen. Nog geen prijzen bekend(?!) Technisch
echter weinig gegevens bekend. Ben echter ook nog steeds geinteresserd
groet Joop Bons