Re: nieuwsberichten

>Ja, graag !
>
>Wat mij betreft geldt dit ook voor de andere fabrikanten / leveranciers /
>winkels, ook wat betreft tochten/evenementen.
>
>Groeten, Ruud de Cocq

OK
nog even helpen herinneren
Zondag as toertocht rondje westfriesche omringdijk
prachtige historichse tocht door Alkmaar Hoorn, Enkhuizen Medemblik
Kolhorn,oa langs de 'Zuiderzee' totaal 125 km.
Vertrek 9.00 uur Twigtligfietsen Bergen aan Zee of 9.30 station Alkmaar

Maandag weer een opendag in Bergen aan Zee   tel 072 5812254
Fredjan Twigt