Re: verzekering

Let ook op de uitkering die verzekeraars willen doen. Unigarant is wel
duurder, maar over uitkeren schijnen ze veel minder moeilijk te doen dan
andere verzekeraars of tussenpersonen.
De dekking is meestal wel te vergelijken, maar hoe makkelijk ze uitkeren
niet. En daar verzeker je je fiets toch voor.

Marcel Pronk

hem graag willen verzekeren. De door de fietsenmaker aangeboden verzekering
van unigarant kost ca 1200,- voor 5 jaar. Weet iemand een aanmerkelijk
goedkopere verzekering?