Re: naast-elkaar-ligfietstandem

Danny Siepman schreef:
>Ik ben druk doende de laatste hand te leggen aan een ligfietstandem
>waarbij de berijders naast elkaar zitten (enigzins te vergelijken met de
>"Vogelmobiel" van Ymte).
>Er is een probleempje: we hebben nog geen goede naam voor dit type fiets
>kunnen verzinnen. Tot nu toe hebben we het steeds over naast-elkaar
>ligfietstandem, maar dat is veel te lang. Wie weet een betere naam?

Er is iemand die so'n ding "STR" noemt, van "Sociable Recumbent Tandem".
Ikzelf dacht eerder aan "Siamese ligtandem", omdat beide helften
doorgaans redelijk idenktiek zijn.

Marcel (wiens ouwelullenrechtoptandem regelmatig door klein grut wordt
        uitgemaakt voo "tweelingfiets")

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive/lab   +31-20-4231525