Re: achterdrager

> From:          Niels Hatzmann <N.Hatzmann at stud.frw.ruu.nl>
> Subject:       achterdrager

> Hoi,
>
> Nog een keer over tasafhouders. Challenge lijkt ook met aangelaste
> achterdragers en tasafhouders te werken (zag ik op ligfiets.net). Weet
> iemand of het zin heeft om een dergelijk onderdeel te gebruiken? Lassen is
> niet mijn eerste vaardigheid -vandaar.
>

> Groet van Niels

Hoi Niels ,

Ik heb net een paar houten spatborden en een stel tasafhouders
van RVS voor een Challenge Hurricane gemaakt . Die (de tasafhouders
dan)  worden gedeeltelijk op de originele draadeinden van het zadel
gemonteerd, twee nieuwe gaatjes erbij, klaar. En reken maar dat 't
werkt!

groetjes

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......