Re: Fietsje kopen??? (Re op mail van Marjolein Hermans)

> From:          patrick coeman <patrick.coeman at pandora.be>
> Subject:       Re: Fietsje kopen??? (Re op mail van Marjolein  Hermans)

Jullie schreven:

~~knip~~
> Zeer goede tip. Alleen we dromen blijkbaar. Ik wacht nog op de eerste
> reactie omdat ik zo een fiets zoek.
~~knip~~
> bijna nagelnieuwe fietsen die amper minder dan nieuwprijs
> waren geprijsd... Heb jij soms nog zoiets staan???

~~knip~~

Hoi medeliggers,

Hoeveel interesse is er op deze lijst eigenlijk voor zulke "barrels"
"uitprobeerfietsen" en "scharminkels"?

Ik heb ideeen zat, die uitgewerkt en wel, best testers en
protoprobeerders kunnen gebruiken. Dat zou betekenen dat een frame
inclusief specifieke ligfietsonderdelen (zadel, verstelbare bracket
en verende achtervork ) plusminus F500,=  moet kosten. Eventueel
een heleboel gebruikte of nieuwe onderdelen uit voorraad om haar
zelf af te bouwen of zelf een sportfiets met versnellingen regelen(
vaak 50 a 100,=) en een spuitbus verf.

Enige voorwaarden voor mij zijn, dat ik na een tijdje weer
kontakt wil met de kopers, om ervaringen en eventuele mankementen,
klachten etc te horen en de bereidheid om anderen de fiets te laten
zien of uitproberen (1 a 2 keer, meer niet)

Dus, als er inderdaad zoveel behoefte aan is, reageer dan aub, dan
snijdt het mes aan twee kanten.

groetjes

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......