Re: Fietsje kopen???

At 21:09 10-04-98 +0000, you wrote:

>Hoeveel interesse is er op deze lijst eigenlijk voor zulke "barrels"
>"uitprobeerfietsen" en "scharminkels"?

Aan een barrel heb ik niet echt behoefte..

>Ik heb ideeen zat, die uitgewerkt en wel, best testers en protoprobeerders
kunnen gebruiken. Dat >zou betekenen dat een frame inclusief specifieke
ligfietsonderdelen (zadel, verstelbare bracket
>en verende achtervork ) plusminus F500,=  moet kosten. Eventueel een
heleboel gebruikte of >nieuwe onderdelen uit voorraad om haar zelf af te
bouwen of zelf een sportfiets met versnellingen >regelen( vaak 50 a 100,=)
en een spuitbus verf.
>Dus, als er inderdaad zoveel behoefte aan is, reageer dan aub, dan
>snijdt het mes aan twee kanten.

Ik lees nou al een jaar of zo mee denk ik. Laat ik nou maar eens iets van
me laten horen.
Na het bekijken van de site's en de plaatjes en geluisterd te hebben naar
de verhalen, wil ik denk ik straks een Flevobike Amiga. (o.a. dankzij de
verhalen van Siem) Die greenmachine zie ik nog niet zo gauw komen.

Maar.......
Ik heb nog nooit een ligfiets bereden. Wil er woonwerkverkeer gaan doen.
(huis -Breukelen-<>school -Amsterdam-) = ong. 22 km.
Ik zou best een fiets die daar min of meer op lijkt willen
uitproberen/testen, voor ik daar 3000 gulden voor ga neertellen. Ik was wel
van plan binnenkort er een te gaan huren, maar dit zou denk ik ook een goed
idee zijn.
Wat voor dingen wil jij testen? Heb je een wielrenner nodig? (ben ik zeker
niet) of een recreatieve fietser van ong. 1,85/1,90 mtr. Hoe handig moet je
zijn? (ik ben het n.l. helemaal niet)

>Enige voorwaarden voor mij zijn, dat ik na een tijdje weer kontakt wil met
de kopers, om >ervaringen en eventuele mankementen, klachten etc te horen
en de bereidheid om anderen de >fiets te laten zien of uitproberen (1 a 2
keer, meer niet)

Dat lijkt me het minste probleem.

With kind regards,

 .+'''+.  | Peter Jonker