Re: Fietsje kopen???

Peter Jonker schreef:

>Ik lees nou al een jaar of zo mee denk ik. Laat ik nou maar eens
>iets van me laten horen.
>Na het bekijken van de site's en de plaatjes en geluisterd te hebben
>naar de verhalen, wil ik denk ik straks een Flevobike Amiga.<knip>
>
>Maar.......
>Ik heb nog nooit een ligfiets bereden. Wil er woonwerkverkeer gaan
>doen. (huis -Breukelen-<>school -Amsterdam-) = ong. 22 km.
>Ik zou best een fiets die daar min of meer op lijkt willen
>uitproberen/testen, voor ik daar 3000 gulden voor ga neertellen. Ik
> [...]

Volgens mij moet je toch eerst een keer met een ligfietsdag van een
ligfietswinkel meedoen. (bijv Twigt)
Dan kan je ze allemaal uitproberen en met een paar vrienden is het
ook gezellig.
Dan kan je ook die Amigo goed uitproberen en vergelijken met andere
modellen.
Daarna huur je een dag je favoriete model. Volgens mij kan je dan ook
nog een paar keer van model wisselen.
Dan heb je een goed vergelijk gemaakt.
Op een prijs van toch min f2000 maakt dit toch niet zoveel uit en
koop je waarschijnlijk wel het model wat het best bij je past.

Daarna stel je je eventuele vragen nog eens op deze lijst of ga
je kijken of er iemand nij je in de buurt dit model rijdt.

   _ at        at                 at

Met hart. groeten.
Arybert Lekkerkerk
arybert.l at consunet.nl