Re: naast-elkaar-ligfietstandem

Maarten van Damme wrote:

> - Twin
> - Close
> - Next (to each other) = naast elkaar
> - Twindem
> - Twixt (van betwixt = between = tussen)
> - Twine
> - Maxi Cosi (sorry ik word vader ;-) )
>
> Wat kun je winnen?

De eeuwige roem. En een ritje op de Twindem (of hoe de fiets ook moge
gaan heten) tijdens Cycle Vision.

Nou, mijn oproep heeft in ieder geval heel wat mogelijke namen
opgeleverd. We gaan er eens rustig over nadenken. Zodra er een uitslag
is horen jullie het natuurlijk.

Voor het moment: allemaal heel hartelijk dank voor het meedenken.

Groetjes,

Danny en Hester