Re: naast-elkaar-ligfietstandem

Matthijs de Vries wrote:

> Kwam de naam Zephyr niet uit de Griekse mythologie?

Het is de god van de westenwind.

Lynx-Rechts, Twinspark, Zephyr Spider,Zephyr Targa,Zephyr Di-ablo,
Hurri-Hurri, Zephyr Boogie-Woogie, Zephyr Paso-Doble,ToBike,
TwoBike,Twicycle, ToBikeOrNotToBike, duo-ligger, duo-ligfiets, Twin,
Twindem, Twixt, Twine, Maxi Cosi, GezelLigfiets en wat voor namen er al
niet langsgekomen zijn. Ik weet het niet meer hoor! Ik denk dat ik alles
bij elkaar op een vel papier zet en eerst de fiets maar eens afbouw!

> Ik krijg al ideeen om een dubbeldekker te ontwerpen.

Bestaat al! Zie de HPV CD ROM. De onderste berijder ligt vrijwel
horizontaal met het hoofd naar voren, maar wel op de rug. Bovenste
berijder zit op een metertje hoogte in ligfietshouding. Het kan dus nog
aanmerkelijk maffer dan een naast-elkaar ligfietstandem.

Groetjes,

Danny ~die overweegt om maar gewoon dertig naast-elkaar tandems te
bouwen om al die leuke namen te kunnen gebruiken~ Siepman