Re: Verzuring in bovenbenen

Guido,

Je cadans lijkt mij wat laag. Ik rijd ook op een Cirrus. In het algemeen ben
je op een ligfiets gauw geneigd langzamer te trappen. Daardoor moet je meer
kracht zetten. Omdat je op een ligfiets andere spieren gebruikt moet je de
spieren eerst trainen voor je dezelfde snelheid rijdt als met een bukfiets.
Bij mij heeft het zeker 500 km geduurd voor ik lekker fietste (met 25 km/h).

Succes en het gaat vanzelf over.

Marcel

home-2.worldonline.nl/~wschilln