Re: naast-elkaar-ligfietstandem

Peter Frings wrote:

> Een ik-kan-niet-meer-tussen-de-paaltjes tandem. Nee serieus, is dat geen
> probleem? Kan je er nog mee op een gewoon fietspad rijden?

Ik heb met een meetlint allerlei fietspaden/stroken opgemeten en ook
naar dat paaltjesprobleem gekeken. Het valt reuze mee. Ach, ik kan
altijd nog een haakse slijper meenemen, voor 't geval dat...;-)
In ieder geval voorzie ik weinig problemen. Vergeet niet dat de fiets
maar 40 cm breder is dan een eenpersoonsfiets.

Danny