Re: snelheid

Hoi Jeroen

Type fiets     : M5 28-20 (met aero wielen en 22 lighouding)
Gem. snelheid  : bij windstil weer ongeveer 42 km in een uur tijd, op de
wielerbaan,
            dus zonder te stoppen of af te remmen (heb ik wel erg lang voor
            moeten trainen, nu lukt het me niet meer).
Gem.  snelheid : Woon-werk (10 km met veel stoplichten en andere opstakels)
32 km/h.
Max. snelheid  : 72 km/h in Zweden, ergens bij Dals Langed, 21 % (naar
beneden,
            wel te verstaan) harder kon wel, maar durfde ik niet.
Max. snelheid  : 56 km/h vlakke weg
opmerking : 3 jaar ligfietsen (7000 km)

groeten, Ruud de Cocq