Fietscomputers op de ligfiets

Goede morgen medefietsers,

Ik 'worstel' met de volgende vraag:
Hoe kan ik het beste een fietscomputer (kilometerteller is zo eenvoudig
(;)) op mijn M5 met onderstuur bevestigen.
Bevestiging van zo'n kleinood is op zich niet zo'n probleem, maar hoe zorg
je er met onderstuur voor dat je je snelheid ook tijdens de rit goed kan
aflezen?

Ik heb zitten denken over een draadloos-tellertje / horloge achtig geval,
maar heb van m'n fietsenmaker begrepen dat de afstand waarop die werken
mogelijk te kort kan zijn - wat zijn de ervaringen.

Geen reklame, maar gaarne merk / types die een beetje geschikt kunnen
zijn.

Elvin - altijd op zoek naar de perfekte fiets - Haak.