Re: Fietscomputers op de ligfiets

At 10:12 16-4-98 +0200, you wrote:
>Hallo allemaal,
>
>Nog een vraagje over de teller:
>
>heeft iemand suggesties voor het monteren van een teller op een (verhees)
>alleweder? (voorwielen/achterwiel. hoe display te monteren)
>
>Bedankt, Rene

de draden van opnemers van fietscomputers zijn eenvoudig te verlengen, zodat
het argument de computer past niet omdat de draad te kort is niet op gaat.
In principe passen ze dus allemaal.
Je moet alleen een aanpassing maken bij de bevestiging van de teller, en bij
de Alleweder zal de standaard opnemer niet zondermeer te plaatsen zijn.
maar met een handig eigengemaakt beugeltje is alles pas te maken.
Ik zelf heb eens een teller pas gemaakt voor gebruik op een bromfiets.

Pytrik Heideman