Re: Fietscomputers op de ligfiets

Hoi Elvin,

Op mijn Cirrus zit een nokje boven op de framebuis. Aan dat nokje is een
tonnetje bevestigd waarop de teller zit.

Zijaanzicht
               _____
             /             \
            |   ____    |
             \ /    at  \_/
_______|_____|_________

        Framebuis
_____________________

Vooraanzicht:
           ____
          |        |    <------ Tonnetje
        _|        |
        | |____|
      _| |_____        <--- Nokje
    /                \
   | Framebuis  |
   |                   |

Zo heb je geen enkel probleem wanneer je een onderstuur hebt. Zet het nokje
wel op zo'n plek op je fiets dat je hem goed kan aflezen. Bij mij zit het
nokje nog achter het balhoofd. Ik heb ook m5-'s gezien waarbij het nokje
vlak achter de voorbladen zat. Maar da's wel ver weg...

Ik zou zeggen knutsel maar raak en begin niet aan een telletje op je
eigenlijke stuur.

Groetjes, Theo

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285

6 & 7 juni: 2e internationale ligfietsweekend, Cycle Vision '98
Kijk voor meer info op http://www.ligfiets.net/cv98/