naast-elkaar-ligfietstandem

--------snip
De naast-elkaar-tandem lijkt me een equivalent te hebben in het slaapwezen. Je
kan alleen slapen, in een tweepersoonsbed en in twee aan elkaar gegeschoven
bedden, de zg. lits-jumeaux. Er is echter 1 bed dat m.n. voor jonggeliefden een
heel interessante optie is nl. de twijfelaar Dit bed is zoals sommigen mogelijk
weten 1.20 breed. Je moet flink van elkaar houden wil je het langer dan twee
jaar in zo'n bed samen uithouden: 8 uur per nacht. Goed, genoeg geleuter:
Ik kies voor "twijfelaar" vanwege -tw- van twin; vanwege de breedte die zal zo
zijn dat de fietspaden voor mij bij het langssuizen van de twijfelaar nog veilig
zijn en met een knipoog naar al die jonggeliefden die minstens twee jaar heel
close willen fietsen voor hij ingeruild wordt voor een -uiteraard- gewone
tandemligfiets, waarmee de AOW gehaald wordt.

groet Joop Bons