snelheid op een flevobike?

Hoi,

Naa al die stoere cijfers durf ik mijn eigen 'prestaties' al bijna niet meer
op de list te zetten..

Op m'n Flevobike 'bike' fietste ik laatst ongeveer 50km/u., maar dat was wel
helling af met een rood stoplicht in zicht. Gemiddeld fiets ik in Utrecht
(van de Uithof naar de binnenstad) ongeveer 22 a 23 km/u, op lange afstanden
wordt dat iets hoger, dan haal ik de 25 km/u toch wel. Grappig is dat ik m'n
flevo op vlakke weg slechts met veel moeite en een nat t-shirt op de 40km/u
krijg. Zal
wel met de voorvering te maken hebben. Op een flevo is het volgens mij toch
meer 'riant fietsen' dan dat het echt heel hard gaat. Het kan natuurlijk ook
aan mijn conditie liggen...

Niels -die binnenkort een week vrij heeft om te fietsen- Hatzmann