Re: Fietscomputers op de ligfiets

Elvin Haak wrote:

> Goede morgen medefietsers,
>
> Ik 'worstel' met de volgende vraag:
> Hoe kan ik het beste een fietscomputer (kilometerteller is zo eenvoudig
> (;)) op mijn M5 met onderstuur bevestigen.

Zelf heb ik van lexaan een U vormige beugel gemaakt.
Die om de hoofdbuis geklemt is en waar tussen de poten van de U die een
25mm boven de buis uitsteken een staafje geschroefd is (die houdt de
beugel ook op z'n plaats geklemt) waar de teller met de orginele houder
aan bevestigd is.
De opnemer zit op het voor wiel.

De liggende groeten van BarT.