achtersturende low-racer -Reply

BarT,

Ooit, 15 jaar geleden bouwde ik een achtersturende driewieler met de
onhebbelijke gewoonte om in een bocht steeds sterker te gaan sturen
(meestal met een crash tot gevolg).
Naderhand heb ik me bedacht dat door het draaipunt van het achterwiel
achter of boven het wiel te leggen het beschreven euvel verholpen kan
worden.

Handig he zo'n E-mail medium, hadden we dat 15 jaar geleden maar gehad.

Groetjes,
Guido Peerboom
Challenge Cirrus