Re: Achtersturende lowracer

Henk schreef:

> Als je een low-racer wilt maken met voorwielaandrijving, waarom zou je dan
> niet kiezen voor het flevobike-principe. Een beproeft concept, waar volgens
> mij een low-racer mee te maken zou moeten zijn. Zelf heb ik mijn Flevobike

Er staat iets dergelijks als prototype bij flevobike zelf, kun je
zelfs eerst een proefrit maken voor je gaat bouwen. 20" inch
wieltjes voor en achter, zithoogte tussen 20 en 30 cm
boven het asfalt. (corrigeer je me, Andre, als je betere cijfers
hebt?) Aandrijving en besturing zoals de bike.

Groetjes, Jaap
Jaap van Bergeijk
e-mail: Jaap.vanBergeijk at user.aenf.wau.nl
web: http://flex174.aenf.wau.nl/
section: Agricultural Engineering & Physics
Wageningen agricultural university