Re: achtersturende low-racer

De enige ervaring die ik heb met dat soort van dingen zijn de ervaringen uit mijn
kindertijd met go-carts aan de Belgische kust. Die waren op 4 wielen
welliswaar, maar ik heb nog een lidteken van het omkieperen met zo een ding
bij het nemen van een bocht met enige snelheid, dat ik mij bijna ogenblikkelijk
de bedenking maak hoe dat moet op twee wielen...