Even meedenken aub

Yo liggers!

Reeds enige tijd volg ik de uitingen op deze lijst. Dit in de aanloop
naar een volgende stap in mijn fietsend leven: van bukfiets naar
ligfiets.

Overweeg de aanschaf van een M5. Of een Low Racer of een 20/20. Wil
namelijk snel gaan en een bovenstuur hebben.

Low Racer lijk me ideaal. Heb echter bedenkingen bij veiligheid (zien ze
je op zo'n ding niet over het hoofd?) en praktische inzetbaarheid
(woon/werk met wat bagage wel haalbaar?)

20/20 zal bovenstaande bedenkingen minder hebben. De zit is hoger en hij
heeft een bagagerekje. Zal echter een lager rendement hebben.

Ik begrijp dat ik ze in ieder geval moet gaan uitproberen. Zijn er
echter tips en/of ervaringen te geven waardoor de keuze wat eenvoudiger
wordt?

Al vast bedankt!

Huite Vogelaar