Re: nlhpv-digest V1 #343

Niels,

>                 Hoe kort zijn die stukjes die je dan stilstaat??????

Dat stilstaan gaat als volgt: Je rijdt op een rood verkeerslicht af,
stopt, en dan springt het ding op groen. Als dat op het goeie moment
gebeurt sta je helemaal stil op het moment dat je net weer aan wilt
zetten.

> [...]
> (van de Uithof naar de binnenstad) ongeveer 22 a 23 km/u, op lange afstanden
> wordt dat iets hoger, dan haal ik de 25 km/u toch wel. Grappig is dat ik m'n
> flevo op vlakke weg slechts met veel moeite en een nat t-shirt op de 40km/u
> krijg. Zal
> wel met de voorvering te maken hebben. Op een flevo is het volgens mij toch
> meer 'riant fietsen' dan dat het echt heel hard gaat. Het kan natuurlijk ook
> aan mijn conditie liggen...
>
> Niels -die binnenkort een week vrij heeft om te fietsen- Hatzmann

Ik fiets 7,25 Km (van huis naar universiteit), waarvan het eerste deel
door de stad (drie stoplichten en een voetgangersgebied). Gisteren heb ik
m'n record verbeterd met een paar seconden: 32,0 gemiddeld. Mijn
fietscomputer staat op 'auto' dus hij stopt automatisch als je stilstaat.

Ik heb ook wel eens op de gewone bike gereden, maar ik denk te kort om er
een goede indruk aan over te houden. (Ik vond hem ongeveer even snel, maar
wel met heerlijke voorvering)