M5 Street Legal (Speedliner)

Hoi,

Ik overweeg de aanschaf van een M5 Street Legal.
Op de laatst gehouden open dag bij Twigt heb ik uitgebreid kunnen
testrijden, dat beviel trouwens prima!

Ik heb echter nog wat vragen:

- Wat zijn de verschillen tussen de 'echte' M5 en de speedliner versie.
- Hoe houdt de speedliner zich in de loop van de tijd? (ik verwacht er
ongeveer
  6000 km per jaar mee te rijden)
- Ik wil de standaard draai verstellers laten vervangen door
duimverstellers, zijn
  er nog andere tips voor aanpassingen?

Ok, schiet maar.

groet,