Re: M5 street legal

- Wat zijn de verschillen tussen de 'echte' M5
  en de speedliner versie.

Voor zover ik weet: Het frame is anders van geometrie en
zwaarder (o.a.: de trapas bij de speedliner is lager,
extra buis onder het frame bij de zitting)
De afmontage is een wereld van verschil.
De voorvork is anders.

- Hoe houdt de speedliner zich in de loop van de tijd?
  (ik verwacht er ongeveer 6000 km per jaar mee te rijden)
Heb ik geen ervaring mee. Mijn 'echte' M5 gaat nu al bijna
2 jaar mee, grootste probleem tot nu toe: 3 x lekke voorband
(eigen schuld, te zacht opgepompt).

- Ik wil de standaard draai verstellers laten vervangen
  door duimverstellers, zijn er nog andere tips voor
  aanpassingen?

De totale afmontage (versnellingen, remmen, wielen, trapas),
balhoofd (lagers), voorvork, een polyester/epoxy zitting
zit veel beter (vind ik) dan het houten exemplaar, en is
tevens wat lichter.
De duimverstellers werken inderdaad prettig.

Groeten, Ruud de Cocq