Re: Kilometerteller

Elvin schreef:

- Hoe kan ik het beste een fietscomputer (kilometerteller is zo eenvoudig
- (;)) op mijn M5 met onderstuur bevestigen.

-------

Ik herken je probleem van mijn Flevobike. Daar heb ik het opgelost met
behulp van het traphuis. De steun van de teller, die normaal rond het stuur
moet, bestond uit twee flexibele poothelften (Cateye) die ik uit elkaar
gebogen heb om ze met twee parkertjes in mijn kunstof traphuis te
schroeven. Dit bevalt goed. En in de duisternis verlichten mijn twee onder
het onderstuur gemonteerde Cateye's het schermpje van de teller nog net zo
dat de snelheid leesbaar is. Overigens, bij elke lantaarnpaal doet deze
kans zich ook voor. Verder zit de teller prachtig in de kijklijn, zodat ik
ook bij 40 km per uur gerust op mijn teller durf te kijken.

Henk Middelkoop