Re: Ronde van Noord Holland

> Hoe kom ik met mijn ligfiets (en OV) in Landsmeer?

Hoi Jeroen,

Een Flevo-Racer kun je delen en (gratis) meenemen in de trein. Vervolgens
trein je naar Amsterdam CS, en van daar fiets je naar Oostzaan (en niet
Landsmeer, dat was een vergissing). We kunnen ook bij Amsterdam CS
afspreken en samen naar Oostzaan rijden. Ik stel voor om als tijd half
negen (8:30) af te spreken bij de veerpont over het IJ aan de achterkant
van het station. Zegt het voort!

Met vriendelijke groet,

Matthijs de Vries

http://huizen.dds.nl/~menovs