Re: Onderstuur ligfiets.

----------
> Van: Johannes Attema <johannes-attema at hetnet.nl>
> Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Onderwerp: Onderstuur ligfiets.
> Datum: vrijdag 17 april 1998 20:57
>
> ligfietsers,
>
> Een jaar of tien geleden heb ik eens op een ligfiets gereden. Eentje met
> een onderstuur. (type Roulandt, traveler of voyager of iets dergelijks) ?
> Groot achterwiel, klein voorwiel en de trappers daar tussenin. Dus niet
een
> eind voor het voorwiel.
>  Zijn dit soort fietsen nog te koop?

> [...]
Een vriend van mij heeft nog zo'n Rouland staan (ja echt zo'n oude), die is
te koop (als ie nog niet verkocht is :-) ), maar volgens mij is dat niet de
meest ideale fiets, want je zit boven op het achterwiel waardoor hij
helling op wel eens gaat steigeren. Verder is het meer een zitfiets, want
je zit met je benen schuin naar beneden.

Groetjes,

Harm Lammers