Re: Zadels

At 22:06 20-04-98 +0200, you wrote:
>Ik heb een vraag over de zadels op ligfietsen.
>Zelf beb ik een dichte rubbere mat op het zadel liggen. Het zit goed
>alleen heb ik last van nat worden van m'n ruig na enige tijd fietsen.
>Erg lastig! 'k heb een handdoek gebruikt maar werkt toch niet echt.
>Wat kan ik nog proberen zonder gelijk een nieuw zadel te kopen?

Probeer eens reicoflex (weet niet of het goed geschreven is). Is een dekje
met een zeer open celstruktuur. Werkt echt goed! Verkrijgbaar bij Flevobike,
Dronten en neem de NIET dicht genaaide versie. Is goedkoper en werkt veel
beter. Nadeel: Gaat niet langer dan twee jaar mee, tenminste die van mij is
nu plat.

Bart, met blauwe schouderbladen, Ruisch