Re: Zadels

Guus schreef:

>alleen heb ik last van nat worden van m'n ruig na enige tijd fietsen.
>Erg lastig! 'k heb een handdoek gebruikt maar werkt toch niet echt.
>Wat kan ik nog proberen zonder gelijk een nieuw zadel te kopen?

De AT-mat (Zeer open structuur) die op mijn hurricane zit bevalt mij wat
zweet reductie betreft erg goed. Houd er rekening mee dat je ook op een
bukfiets nog last van een natte rug krijgt als je (te) hard fietst.

Op het zitje van mijn flevo gebruik ik ook de truk met de handdoek. Dit
maakt je rug niet minder nat, maar uit het zadel komen en weer terug gaan
zitten voelt een stuk minder koud aan.

De oplossing tegen zweet is op je km-teller kijken en zorgen dat deze niet
boven 20 km/uur komt.

Toni "natte rug i.p.v. natte nek" Cornelissen
--
Toni Cornelissen       |
AND Internet Solutions |  Prive:
toni at and.nl            |  toni at dse.nl