Re: M5 2e hands

Hoi, Rohan

> Na een  paar dagen moest ik  de voorremen al vervangen.

Als je hiermee de remblokjes bedoelt, dan lijkt me dat normale slijtage en
had je bij de koop al  kunnen zien dat ze versleten waren.

> Een van mijn "zadel"bouten is al gebroken.

Tsja, pure pech, maar zo'n boutje kost nog  geen gulden.

Voor wat betreft het voorwiel:  Lijkt me een redelijke oplossing van de
Liggende Hollander.
Misschien zat er al een scheurtje in, dat is iets om bij aankoop van een 2e
hands fiets altijd goed op te letten. Als er al een scheurtje in zit, is er
niet veel voor nodig om deze groter te maken.

Groeten, Ruud - nog geen problemen met de M5 gehad - de Cocq