Re: fout in HPV-Nieuws

> Mmmmm, ik mis dus gewoon een vel, maar door de nummering valt het
> niet op. De mijne begint op blz 3 en eindigt met blz 26.
> Kan ik nog ergens klagen?

Er is dan iets fout gegaan met het binden Ik heb zelf een aantal
proefexemplaren van de drukker gehad, hierbij was alles goed. Ook bij
het exemplaar dat ik gisteren in de bus kreeg was niks aan de hand Ik
hoop dat je de enigste bent.
Je kunt er wel over klagen bij Jan Limburg maar hij kan hier niets aan
doen.
Als je iets met een PDF bestand kunt dan kan ik pagina 1,2,27 en 28 wel
ergens op internet zetten als PDF bestand. Laat het me even weten.

Groeten Andre Vrielink